Do kogo skierowane są produkty reklamowane w TV?

zakupy-w-tv

Włączając telezakupy jeszcze kilka lat temu, można było mieć wrażenie, że prezentowane w nich sprzęty skierowane są jedynie do wąskiej grupy osób. Czy ta sytuacja uległa zmianie? Kto teraz będzie zadowolony z urządzeń TV Marketu? W jakim kierunku rozwija się ta branża i czy staje się atrakcyjniejsza dla wszystkich – zarówno klientów, jak i inwestorów? Na te pytania odpowiedzą eksperci z tvokazje.pl.

Starsi czy młodsi – kto kupuje najczęściej w telezakupach?

Odpowiedź na to pytanie nie jest tak oczywista, jak mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać. Należy bowiem rozdzielić transakcje, których dokonuje się po zobaczeniu oferty w programie telewizyjnym od telezakupów online. W przypadku tych pierwszych, od wielu lat najczęstszymi klientami są osoby, które spędzają swój czas w domu. Do tej grupy zaliczymy zarówno gospodynie domowe, jak również osoby starsze, będące na emeryturze lub rencie. To ci klienci korzystają z tradycyjnej metody dokonywania zakupów – wybierają numer podany na ekranie, określają rodzaj przedmiotu, jego ilość, a płatności dokonują przy odbiorze.

Inaczej prezentuje się grupa osób, która korzysta z telezakupów online (np. https://www.tvokazje.pl/) . W tym przypadku klientami są osoby młode, przeważnie nie przekraczające 40 roku życia, a wśród nich najliczniejszą grupę stanowią osoby mające od 25 do 30 lat. Związane jest to z globalnym wzrostem powszechności dokonywania wszelakich zakupów przez internet. Osoby mające dostęp do sieci, z reguły chcą do minimum ograniczyć kontakt ze sprzedawcami, dlatego też wybierają wygodne i szybkie formularze, umożliwiające zamówienie.

Liczba klientów stale rośnie

Produkty reklamowane w TV to przeważnie artykuły gospodarstwa domowego, jednak nie stanowią one 100% wszystkich ofert. W TV Markecie znajdziemy również sprzęty do ćwiczeń, ubrania, a nawet suplementy i odżywki. Dzięki ciągle poszerzającej się gamie produktów, wzrasta również zainteresowanie zarówno po stronie klientów, jak również inwestorów czy osób, które są odpowiedzialne za opracowanie nowych sprzętów. A zatem klientami takich marketów telewizyjnych nie są wyłącznie tradycyjni konsumenci.

Jeszcze do niedawna funkcjonowało przekonanie, że w takich sklepach kupują wyłącznie gospodynie domowe, które nie mają co zrobić z wolnym czasem. To bardzo krzywdzący mit, który trzeba obalić! Telezakupy to dziś świetna alternatywa dla zakupów internetowych, które niczym im nie ustępują. Są tak samo wygodne i szybkie, oraz przyciągają rzesze swoich zwolenników. Warto sprawdzić, która forma robienia zakupów spodoba się najbardziej właśnie Wam!

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *